Ons Azië-avontuur - Reisverslagen van Kees en Anne - WaarBenJij.nu Ons Azië-avontuur - Reisverslagen van Kees en Anne - WaarBenJij.nu

Ons Azië-avontuur

Tijdens onze backpackreis zullen wij Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam gaan bezoeken. Het is onze bedoeling om een maand in ieder land te verblijven en zowel het avontuur op te zoeken, als lekker tot rust te komen. We hebben zo min mogelijk vastgelegd; alleen onze vliegtickets heen en terug zijn geboekt! Ter plekke gaan we besluiten waarheen we gaan, waar we gaan slapen en wat we gaan doen.

11 Maart 2014

Laatste avond in Cambodja...

14 Februari 2014

Siem Raep, Cambodja

03 Februari 2014

Week 3: BANGKOK

30 Januari 2014

Eind week 2: Bang Bao, Koh chang

20 Januari 2014

Dag 5: Koh Samet
Kees en Anne

Wij (Kees en Annemerel) gaan 4,5 maand op reis door zuid-oost Azië. Ons plan is om door Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam te reizen. Het wordt een combinatie van avontuur en ontspanning. Blijf via deze blog op de hoogte waar wij uithangen en wat we uitspoken!! :).